пʼятницю, 29 вересня 2017 р.

«Про що б хотів сказати Соняшник Сонцю» (казка учня 2-А класу Супруна Івана)


«Про що б хотів сказати Соняшник Сонцю»
    Був теплий літній ранок. Молодий Соняшник підняв свою золоту голівку вгору і зустрівся поглядом із кимось, хто йому приємно посміхався.
-         Ти хто? – запитав він.
-         Я – Сонечко. Дарую всім тепло, світло і радість. А хто ти, я знаю.
-         Звідки тобі відомо, як мене звати? – здивувався Соняшник.
-         Я живу високо в небі. Все бачу і все знаю. Ти будеш прокидатися зранку і повертати свою голівку до мене. А я тобі радо посміхатимусь. – відповіло Сонечко.

-         Через те, що я постійно буду на тебе дивитися, моє  ім’я схоже на твоє?
-         Так, ми з тобою два сонячних братика . Тільки я – на небі, а ти – на землі.

    Отак і є: кожного літа золотий Соняшник шукає на небі свого золотого братика Сонечка і проводжає його своїм поглядом від самого ранку аж до вечора, поки Сонечко спатки не ляже за високу гору.

Немає коментарів:

Дописати коментар